Octany gör er vardag lättare, så att ni kan fokusera er tid på det som spelar roll.
Skönt.
För er förening, att ha mycket admin-tid är tid som går förlorad. Tid som inte kommer tillbaka. Tid som skulle kunna läggas någon annanstans, smartare, för att få er förening att blomstra. Vi kan inte hjälpa er planera och hålla i föreningsaktiviteter, men vi hjälper er förenkla både er och era föreningsmedlemmars vardag.
Vi vet att ni har fullt upp med att hålla i aktiviteter, ta emot betalningar lite här och var, dokumentera betalningarna på ett visst ställe, informera ekonomiansvarig, ekonomiansvarig ska sedan bokföra alltesammans.
Dessutom så kanske betalningar ska in från era föreningsmedlemmar på ett givet intervall, varje halvår, helår, månad...
En hel del för er att hålla koll på helt enkelt.
Slipp att behöva manuellt administrera betalningarna. Med Octany har ni en widget på er hemsida där era föreningsmedlemmar skapar deras första betalning, sedan kommer allt in automagiskt till plattformen.
Ibland behöver du bara ta emot en betalning en gång. Ibland behöver du ta emot återkommande betalningar. Oavsett vilket har Octany ett smidigt stöd för båda dina behov.
Glöm försenade betalningar från era föreningsmedlemmar. Gör båda er vardag enklare - erbjud återkommande betalningar så slipper ni och föreningsmedlemmarna huvudbry't att även komma ihåg den där betalningen.
Se snabbt hur ni växer i intäkter, kolla snabbt upp en viss medlems betalningsplan, automatisera betalningarna till bokföringen.
Bäst av allt - flera medarbetare kan jobba ihop.
Erbjud dig och dina medarbetare en enklare vardag.